zondag 24 januari 2021

Kleertjes voor nieuw project...




Voor een nieuw projectje waar ik al een poos aan bezig ben had ik heel wat popjes tussen de 22 en 25 cm. nodig. Eens ik deze allemaal had kunnen verzamelen moesten ze nog aangekleed worden. Voor het project dienen ze gekleed te te zijn in een outfit van de jaren '60, toen waren plooien en ruitjesstof in de mode. Op de modelletjes heb ik mij gebaseerd op een foto uit 1967. Wat was het héérlijk om deze kleine jurkjes te maken.

Vandaag lopen ze voor jullie op de cat-walk...








 

1 opmerking:

  1. Zit hier met grote bewondering naar te kijken.
    Wat heb je die kleertjes schitterend gemaakt! Echt een coupeuse zoals je dat hebt gedaan.
    De popjes zijn ook zo mooi aangekleed met sokjes en schoentjes. Ook echt goed de jaren 60 getroffen.
    Je kunt trots zijn op je werk. De lieve popjes lopen er schitterend bij.

    BeantwoordenVerwijderen